Pusskalas

Tiden går fruktansvärt fort. I september förra året jobbade jag 20 timmar typ, sen from första oktober var jag hemma på havandeskapspenning. Sjätte november kom prinsen och nu är det sjätte september. Alltså är prinsen 10 månader idag och jag har redan varit "ledig" i ca ett år. Igår började jag lipa när jag tittade på Sjukhuset på tv3 när en mamma fick upp sin lilla bebis på magen. Tänk att det snart är ett helt år sen vi var där.

Kärleken till sitt barn är obeskrivlig - det måste upplevas!

image58

Kommentarer
Postat av: Fiorella

ah vad söta.
kan tänka mig att det är en cool känsla. ibland tror jag att jag älskar saga mer än vad jag kommer älska min egna barn i framtiden :p

Postat av: Tessan

Ja d måste vara himla känsla :) Kse får man uppleva d ngn gång ;)

2007-09-07 @ 06:50:43
Postat av: Angelica

Hej tjejen, hoppas allt är bra med er och tack för senast- det var mycket trevligt. Va kul att det gick bra på banken, hoppas ni hittar ert drömhus sen. Jag var inne på Kärnhem och kollade va det kostade i Bastasjö, inte jätte dyrt faktiskt...men familjen Dahlberg/Jonsson har ju 2 år kvar tills hus letandet kan börja =) Gött me helg, hälsa familjen. Kram

2007-09-07 @ 21:11:37
Postat av: emmzy

vad gulligt :P likadant kök som oss har ni ser jag, har ni en trea? trivs på benis eller? ha en härlig helg

2007-09-07 @ 22:21:56
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Jennie

åh va sött :D

2007-09-08 @ 21:44:22
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback