Postfoto

Postfoto är härmed bojkottat av mej! Fick ett erbjudande och fick framkalla kort för 50 öre styck där, skit billigt ju och självklart nappar man på det. 304 kort blev det och vi ville ha dom i 10x15 såklart vilket vi skrev.
Idag får jag alla våra kort ner i brevlådan, wiehoo! Lyckan övergick tyvärr i ilska när jag ser att dom va i formatet 10x13 och kvaliten va inte heller den bästa. Ringde upp snubben.

Drog en förklaring om vad som inträffat.
Han: Ja men det är såhär att man kan inte välja format själv utan det beror på vad man har för kamera.
Jag: Det är ju märkligt att vi fått 10x15 kort innan då med vår kamera.
Han: Jasså det har ni. Ja då vet jag inte..
Jag: Nej det är ju inte så roligt o få 304 kort i fel format.
Han: Nej det förstår jag. Tyvärr kan man inte reklamera. Det ni kan göra är ju då att byta leverantör.
Jag: Ja det ska jag verkligen göra. Hej då.

Vilken nolla!!!!

Kommentarer
Postat av: Fiorella

gud vad irriterande!!!!!! Du skulle sagt att du drev en stor blogg med flera tusentals läsare om dagen och att du där kommer prata negativt om deras företag om du inte får en ny gratis framkallning.

Postat av: emmzy

Oh fan... det var ju skitbra!!!! Helt perfekt.. Du är vinnaren i tävlingen och får därmed priset; emmzy är din bloggslav under en vecka.. bestäm själv vad du kräver.. hahahaa

2007-09-06 @ 21:14:40
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har beställt från dem och tycker att de har konstiga format överhuvudtaget!

2007-09-08 @ 18:39:05
Postat av: Jonna

Jenny: Vet inte om det är en jenny jag känner eller inte!? Ja jag tänker då aldrig mer beställa därifrån!! Idioter.

2007-09-08 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback