lider mot sitt slut

Äntligen ett slut på denna dagen! Haha. Har haft jätte trevligt, men det har inte varit Theo´s bästa dag precis. Men alla dagar kan ju inte vara bra.. Han e snorig o gnällig den lille stackaren. O inte nog med det, han ramlade rätt in i hörnan på vårt soffbord och slo i tandköttet på övre tandraden. Så imån får det bli ett besök hos tandläkaren för att se hur slaget tog. Theo somnade i alla fall som en stock när vi körde hem ifrån Ida o Patrik innan lite efter sju o nu ska jag också kasta mej i sängen strax. Täppt som fan o kom till apoteket precis efter dom stängt så inget nässpray har jag!

Detta har helt enkelt varit en sån dag som man bara gått o längtat efter att den ska ta slut, tur att vännerna har förgyllt den!

image65

Här lirade Ida o jag Sing star en onsdag i första lägenheten vi hade. Efter grannen klagade på vårt enformiga gapande klockan ett så begav vi oss t Piraten.
Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på....

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe där e min lilla pojke me jö :P

2007-09-17 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback