Ingen fest

Skulle egentligen på 20 års fest ikväll hos en vän som jag inte träffat sen i.. tjjaa va kan det vara, januari? Hade varit väldigt kul o ses, men så körde allt ihop sej. Att min man jobbar hela helgen visste jag ju innan. Men nu e min mamma dålig av sin jäkla värk också så då vill jag inte be henne för vet att hon behöver ordentlig sömn och att ta det lugnt. Micke jobbar fem till fem imån och ska vidare på fest direkt efter det med sitt gamla jobb och sen jobbar han ett till elva på söndag. Hade ju varit bra om man kunde beställt bakfylla och tröttheten tills på måndag. Då hade det funkat bra!

Kommentarer
Postat av: emmzy

Du får väl ta med dig lillskrutten och gå nykter en liten sväng och gå hem tidigt innan folket hinner bli jobbiga :P

Postat av: sandra

JAG HÅLLER PÅ EMMZY!!! Har inte hunnit skicka tillbaka till dig än på sms, den ligger & laddas och så fort man rör den hoppar laddarjävlen ur!! jag hatar det! Kom ikväll en runda med lillen. puss

2007-09-28 @ 17:37:39
URL: http://www.finpixia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback