Höst mys och tänka tillbaka

Det e ju tragiskt vilken datanörd jag är. Men det är SÅ tråkigt att t.ex. kolla på film själv. Pojkarna i mitt liv sover - den stora av dom ska jobba natt tyvärr. Den lille hoppas jag sover till klockan sju i alla fall.
När man känner sej som ensammast så passar det ju bra att kolla på ensam mamma söker. Ett trevligt program, men har faktiskt lite blandade åsikter om det. Den ljusa tjejen från Tjörn e helt klart min favorit, hon verkar härlig. Är man ensam mamma så ska (kanske inte ska säga ska men man bör/får/borde vilja) hitta sej en ny såklart! Men att gå ut i tv, träffa en massa killar, dra in barnen i det och ja.. helt enkelt göra det till en så stor grej tycker jag inte riktigt om, det hade i alla fall inte passat mej. Jag tycker att om man träffar nån så introducerar man inte barnen förrän man vet att det är/blir något. Självklart är det ju viktigt att killen/tjejen går bra ihop med barnen, så det är ju ett eldprov det också.. Att se en massa killar i sin mammas liv tror inte jag är någon höjdare faktiskt, givetvis inte tvärtom heller (tjejer i pappans liv). Vad tycker ni??

Har haft en fartfylld dag för övrigt, var och handlade på förmiddagen. Massa smink på lindex och frukt och glass på coop. Så på det lilla enkla kalaset vi hade idag så bjöds det på glass, fruktsallad och lite bullar o så. Tack ni som var här och tack för det jag fick/fått av alla!
Så nu är jag en plattång, en tröja, massa undekläder, 2 flaskor vin och en massa pengar rikare :) Lite av pengarna gick till min nya sminkinvestering idag.

Nej, att fylla år är inte längre något speciellt som jag sa.. men den dagen - födelsedagen, kommer ju för alltid att vara en speciell dag, i alla fall för mej när jag tänker på Theo´s födelsedag. Fortfarande om 20 år kommer jag säkert tänka på den där söndag natten när jag trött i mössan fick ta tag i att packa den där BB väskan efter ett par timmars vridande och vändande i sängen, duschande o klagande. Det gjorde ont. Men så härligt glad man blev över detta onda, det var lixom kul att ja så ont. Men till slut så gick det ju inte o skratta åt det, det borde jag ju förstått från början.. Men efter 6 timmar på förlossningen kunde jag skratta mej lycklig! När vår älskling kom till oss. Så fin, så underbar - lyckan var gjord.


Höstpromenad med fågelmatning

image70

Kommentarer
Postat av: sandra

Tackar Tackar!! :D

Postat av: fiorella

håller med om att det är en osmart idé att blanda in ungarna i mammornas kärleksaffärer. Min favorit är också hon från tjörn och hennes jonas. han är så sööööt. hoppas hon väljer honom. han ser så snäll ut :)

2007-09-24 @ 12:38:44
URL: http://www.fiorella.3w.se
Postat av: Thessan

Även att jag inte har barn själv så håller jag helt klart med dig! Tänkte likadant igår när jag satt å kollade på d.....

2007-09-24 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback