Härlig dag

Ingenting som jag tänkte att jag skulle göra idag har jag gjort, men däremot en himla massa annat.
På förmiddagen va vi bara hemma, jag passade på att sova lite när Theo sov eftersom det inte blev så mycket av de varan i natt. Kunde verkligen inte sova. Sen bakade jag en kladdkaka och åkte ner till la famillia. Vi fikade, åkte till apoteket o hämtade mat till Theo. Fick bara en burk eftersom det blivit något strul. Man måste visst ha någon licens för att ge ut den maten (dom på apoteket alltså) och det hade dom inte så får resten av maten i veckan. Det e bra för denna nya lite krafigare vällingen räknas på högkostnadskortet också vilket innebär att både det och alla andra salvor, medeciner och grejer som behövs ibland till lilleman blir mycket billigare. Efter det åkte vi till Skokällaren och köpte vinterskor till Theo. Ett par pax blev det, riktigt tuffa. Dom hade allt som jag vill att dom ska ha och så va dom väldigt lätta, så blir det enklare att tulta runt i dom för han. Sen handlade vi på Willys, 30 burkar mat, 9 efterrätter m.m.m. Mamma tyckte allt jag va lite dryg haha. Väl hemma hos dom igen så blev det kebablåda, bingolotto spelande med lillebror, svåger (usch vilket fult ord, sambons bror låter bättre) och deras kompisar och bad för Theo. Han älskar att leka med duplo, har tagit fram en massa sånt nu. Ska bygga och fixa o dona.
Förresten, vann en ny bingolott så nu vet ni vad jag ska göra nästa söndag! Imån blir det Kosta outlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback