Fotoalbum

Har uppdaterat dåligt men har haft lite annat för mej. Har ägnat ett x antal timmar åt alla våra kort som ska in i fotoalbum. Skulle väl tippa på att jag fått in 4-500 idag i alla fall. Har en del kvar men det tänkte jag att jag skulle fixa om en timme när lilleman sover gottit.

Igår var jag arg! Väldigt arg. Tänker inte gå in på varför. Men anledningen till att jag nämnde det är att jag är stolt över mej själv för att jag "smälte" det så fort så kvällen blev ändå lyckad. Brukar ha svårt för det annars och ibland kan en hel dag bli förstörd. I stället blev det en trevlig film kväll med Micke, Mattias o Simone. Mackor i ugnen o popcorn gjorde ju kvällen extra bra. Filmen vi såg hette Vänner för livet med bl.a. Adam Sandler och den var helt klart sevärd. 3 plus för den av mej. En drama film med en bra, gripande handling.

Kommentarer
Postat av: emmzy

nån jävla måtta får det vara... nu handlade det om DIN blogg lilla vän :P va fan har jag gett mig in på...

Postat av: Fiorella

hmm.. läser hennes inlägg nu. Vad menar hon? Var det inte tänkt att du skulle få bestämma något som skulle ske på hennes blogg under en vecka?
Jag tycker hon ska lägga upp en grimasbild varje dag, till o börjar med

2007-09-08 @ 19:07:36
URL: http://fiorella.3w.se
Postat av: emmzy

nej jag vet inte.. men outfitbilder kan du glömma.. hahahahaa fula grimaser är jag inte feg för dock...

2007-09-08 @ 20:22:30
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: emmzy

haha okej.. vilka sjukt tråkiga uppdrag.. men visst, jag startar imorgon..

2007-09-08 @ 21:14:28
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback