Duktigt Jonna

Äntligen fredag kväll, härligt med helg! MIndre härligt att jag "glömt" handla idag vilket betyder att det inte finns något gott hemma och inte heller något gott pålägg till imån. Tur man bor i en central förort som har en konsum butik som e öppet till 21. Måste nog köra iväg sambon nu. Tror ni det funkar om jag säger att jag älskar han?? ;)
Träffade mammorna o barnen idag som jag skrev igår, blev även en runda på stan. Har fixat ett nytt sim kort till mitt abonnemang så just nu har jag ett nytt nr men det gamla kopplas snart över. Sen gick Theo och jag från stan längs utfartsleden till preem och vidare förbi blå port bort till gräsvik. Där hämtade mannen i vårt liv upp oss och så åkte vi till baby proffsen. Nu har ju alltså 08a vagnarna börjat komma på plats vilket gjorde oss mer fundersamma, alltid skillnad o se dom i verkligheten än på nätet. I morgon tar vi nog ett beslut vilken den blir ca klockan 9.45. Spännande va?

Kommentarer
Postat av: emmzy

ja det stod dokumentärserie, så det borde ju vara fler avsnitt.. hoppas på det... ha en härlig helg du också

Postat av: catrin

hehe jo de e dom på min sida oxå, hmm får ta en funderare på detta!:)

2007-09-15 @ 08:05:49
URL: http://thildaocatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback