Det e frågan det

Nu har Theo legat i sängen i två timmar. Först en kvart vaken innan han somnade, sen hörde jag att han låg o suttade sådär frenetiskt på nappen efter att han sovit i 40 minuter. Kikade in och såg att han låg o tittade men sa inget. Han somnade efter en stund igen o sover fortfarande. Får väl se när han behagar vakna.

Det är obehagligt när folk beter sej som dom gör, man blir lixom nästan rädd. Vet inte vad som väntar bakom knuten...


Theo har börjat förstå mer o mer vad man säger till han nu. Eller ja, det har han väl gjort ett tag iofs. När man säger nej, aja baja, akta den eller något i den stilen - då skrattar han. När man säger vad har du där nu då om man ser att han har något i t.ex. munnen eller handen som han inte borde ha - då piper han iväg som ett skott. När man frågar om man får en puss - då får man det. Frågar man om han ska mysa - då lägger han ner huvudet o myser om det så är på bordet. Kan ju iaf glädjas åt dom två sistnämnda grejerna. Det andra får vi jobba vidare på!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Nu har jag hittat hit :-) Anna tipsade mig. Blir sugen på att sätta igång med min "sovande" blogg... Men det får bli en annan dag. Nu ska jag nämligen titta på Idol.
Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback