Bra lösning

Senaste dagarna har varit ett enda känslomässigt kaos eller hur man nu ska uttrycka sej. En del saker har verkligen tagit kål på mej. Trist, för det är ju trots allt saker som man får leva med hela livet. Eftersom bloggadressen har spridit sej med vinden (folk e hjärtligt välkomna att läsa men uppskattar om folk visar bloggen för andra i all VÄLMENING o inte för att sabotera) och jag har fått nya påhälsningar o (o)trevliga kommentarer så har jag funderat mer och mer på att kanske skaffa en bilddagbok som jag kan lägga ut massa bilder på och sen en ny blogg som endast en del kommer få tillgång till. Jag vill verkligen att folk ska läsa, jag vill dela med mej.. Jag vill inte bli som blondinbella och skriva om massa "trams" o skapa onödiga bråk, utan helt enkelt bara skriva av mej om vad man känner. Därför känns det trist att sätta lösenord. Trist bara att folk inte kan acceptera det som skrivs här och att det praaaatas sååå mycket skiiiit! Gaaah ja orkar inte ens tänka på detta ja blir så arg!

Senaste dagarnas erfarenheter:
* Prata aldrig med en människa som du egentligen vet har svårt att hålla tyst om saker.
* Skriv inte blogg när du vet att en del som läser tycker det e lika roligt som att öppna julklapparna på julafton och gärna berättar för alla vad dom fått ut för smaskig info.
* Sitt aldrig i en soffa som står bredvid en balkong dörr som det står folk på, det finns risk att dom pratar skit om dej.
* Sist men inte minst, ta till vara på dina bästa vänner och njut av det goda i livet! (Ingen nyhet iofs.)

Kommentarer
Postat av: Fiorella

men vad snacka folk då för skit? Du skriver ju inga jättepersonliga saker i bloggen utan du skriver ju mer om din vardag. Om sin vardag måste väl alla kunna skriva om? eller vad menar du?

Postat av: Thessan

Fy fan att folk inte kan skaffa sig ett eget liv istället för att sabbotera för andra :S

2007-09-10 @ 21:28:38
Postat av: Sandra

Sträck på dig, upp med näsan & skratta åt det. Om folk inte kan ta saker med en nypa salt så låt dom d¨ha lite roligt på din bekostnad. Jag brukar tänka att ingen lägger ner så mkt energi på att snacka/fundera över en sak/person om man inte är avundsjuk.. :) Du är poppis Jonna!! Pusspuss

2007-09-10 @ 21:59:36
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: emmzy

Jag blir lite förvånad måste jag säga.. Vi går inte i mellanstadiet längre. Vi är vuxna människor, hur orkar man tjura för småskit, sabba för andra och prata så förbannat mycket skit? Löjligt är vad det är!

2007-09-11 @ 11:08:58
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback