Beslutet e taget

Har varit sådär härligt kallt idag, förutom vissa stunder då det varit äckligt kvavt! Skumt o drygt. Måste köpa vantar och överdragsbyxor till Theo, ska kolla vad dom har på Po.p tänkte jag. I morgon blir det en utflykt till mina släktingar i Markaryd och på vägen ska vi även hämta nya vagnen =) Blir en Emmaljunga scooter med fären bright blue, skiter i om de blir likadant som dom som bokade den sista här i staun!
Nu blir det till o hoppa in i sängen o kolla färdigt på Grey´s anatomy.

Trist att vissa pusselbitar aldrig faller på plats.



Kommentarer
Postat av: emmzy

ja just det, det var den jag menade, låter fult ja, men är riktigt snyggt! Jag skulle faktiskt inte kunna köpa en billig vagn av "okänt" märke, tycker det känns osäkert och så är det mina fördomar om att dom är fula bara för att de är av B-märke, dåligt, men sant. Bröllopsutstyrsel, jo det går väl bra. Klänning och skor har varit klart sen länge och kommer nog bli riktigt bra, men kom på typ i förrgår att jag ju måste ha något över, och det blev svårt. hittade absolut ingenting på stan som fungerade till och bestämde mig därför ha en grå, lite längre kofta som jag redan har hemma. Har skor i silver och vit-silvrigt mönster på klänningen, så grå kofta fungerar.. ska ju typ bara ha den utanför kyrkan i väntan liksom..

Postat av: Catrin

jag känner inte så tyvärr, hade de varit tvärtom hade du nog känt likadant... Tyvärr...

2007-09-20 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback