Bakad potatis

Har  haft en trevlig dag, mormor o morfar blev SÅ glada när vi kom. Dom har ju inte sett vår lille plutt sen i slutet på maj nu. Så det va himla trevligt. Ja, dom har ju inte sett oss heller för den delen men man e ju inte lika viktigt nu längre sen man fick barn ;) hehe. Nya vagnen e så fin så fin. Theo gillar den skarpt. Stannade även på Eko och handlade oss ett yatzy och en dunk saft. Inga planerade köp nej, bara blev så.
Theo har krånglat tre kvällar i rad nu, inte kommit till ro riktigt o har inte druckit sin välling. Idag somnade han inte förrän närmare nio och jag kan lova att jag me höll på o slockna bredvid han! Men under tiden jag nattade han så fixade Micke bakad potatis med massa gott till. Lite tända ljus till o mys pys. Så nu ska jag fortsätta vara social.


Egotstiskt tänkande är i många fall ett väldigt hemsk tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback