Tidig sovning och jul firande

Theo sover redan "middag" eller vad man nu ska kalla det. Han var helt slut. Blev ingen lång promenad innan vill jag lova, det var svin kallt så en halvtimme fick räcka.
Av någon anledning hamnar jag alltid här när Theo sover, förstår inte detta. Man blir beroende!
Nu är det fullt upp hela höst o vintern känns d som. I helgen ska Thilda va här, nästa helg jobbar Micke, helgen efter det är det Markaryd på lördagen för att fira min mormor o morfar. Morfar fyllde i mars och mormor fyller samma dag som Theo. På söndagen ska vi ha ett års kalas för Theo. Ja, helgerna springer iväg helt enkelt.

Snart är det jul *ångest*. Jag skulle mer än gärna hoppa över julen, bara dra utomlands eller något. Förra julen, Theos första jul, blev ju typ den värsta i mitt liv tyvärr. Stress, stress, stress. Först o främst va allting fortfarande så nytt, livet som mamma - som familj. Det kändes mer som man skulle uppfylla alla andras önskemål och gjorde inte som man själv ville. Detta året blir det lugnare, tänker inte fara runt utan ta en dag i sänder. Ett ställe om dagen. Julen har ju trots allt fyra dagar - lille julafton, julafton, juldagen och annandagen. Vilken tur!


Tack
Sandra för hjälpen med designen. Nu blev det genast lite roligare :)

Kommentarer
Postat av: fiorella

vad fin bloggen blev.

2007-10-19 @ 12:39:07
Postat av: fiorella

här är min nya bloggadress om du vill läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback