Rese planering

Nu pratar mannen min med Tommy i telefonen o försöker planera vår resa till Malmö. Blir nog faktiskt en resa trots allt. E ju lite svårt o få ihop något när det passar alla med jobb, skola, barnvakt osv. Som det ser ut nu blir det andra advent (!?), 8-9 december eller vad det nu va. Med kidsen också. Det blir mysigt dock lite stressigare med barnen i affärerna kanske. Samtidigt jätte mysigt! Ska bli dö skönt och kul att komma iväg och göra något i alla fall och trevligt sällskap får vi också.

Idag har det varit mycket liv o rörelse hela dagen. Theo och jag var ute och gick på förmiddagen och hälsade på hans mormor. Han fick sova middag och så begav vi oss till öppna förskolan, denna gången här i byn. När vi kom hem så kom pappan, Therese och Jonah också samtidigt och efter en stund kom lilla Thilda. Sen har det varit full rulle med massa bus o stoj. Kul att vara lite fler när man äter middag. Avslutade dagen med en tur till lekparken, gick in och barnen fick smörgås, gjorde i ordning Theo och skulle sätta oss och titta lite på tv. Då slocknade Theo som en stock lite efter sju.

Nu ligger jag o mannen min på soffan och bara "är" som man säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback