Present

Vi gick en runda på stan innan i regnrusket. Gick förbi Hallbergs och jag såg ett fint halsband i skyltfönstret som jag inte var sen att påpeka för Micke att jag gillade. Jasså, så han. Kollade lite överallt efter något fint att ha på mej i helgen när vi ska till Markaryd för att fira min mormor o morfar. Dryg som man är så kan jag ju aldrig bestämma mej men jag tror jag har klart för mej vad jag vill ha nu. Blir en kjol från Gina, svart lite blank aktig så. Sen en brun rätt så vanlig tröja från Vero Moda. Vill ha något snyggt men ändå vardagligt så man kan använda det när som.
På vägen tillbaka till bilen gick vi förbi Hallbergs igen och jag harklade mej lite extra.. "Det där halsbandet var HIMLA fint faktisk *harkel harkel*".
"Ja men vi går väl in där då".
På den vägen var det jag fick min present! Älskar dej my love.

Kommentarer
Postat av: fiorella

det är gött när pojkvännerna öppnar plånkan. det är så det ska vara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback