Mamma hjärtat

Precis hemkomna ifrån sjukhuset nu, Theo är fortfarande inte bättre. Förmodligen är det bara en vanlig virus infektion, precis som det brukar heta på alla sjukhus vad det än är. Förhoppningsvis får jag inget telefonsamtal inom en timme men doktorn skulle ringa om det var något konstigt med proverna. Min lille prins fick ta sitt första blodprov idag. Han e så duktig min älskling, så tålig och snäll. Tyckte doktorn med. Det gör så ont i mamma hjärtat när han e sjuker. Han har gått ner en del i vikt också så om det inte blir bättre dom närmaste dagarna så blir det inläggning och i värsta fall dropp. Hoppas inte.

En annan sak som min mamma hjärna har tänkt mycket på idag är ju dödsskjutningen jag skrev om tidigare. Ska inte säga att jag ändrat uppfattning om allt jag skrev, tycker fortfarande det är förjävligt hur folk kan gå på föräldrarna så. Men nånting måste ju gått fel från början med allt detta. Han som nu är död fick ju knappast lära sej något av detta, istället förstörde denna 50 åring hela 15 åringens familjs liv för alltid. Och sitt egna. Sen kan jag förstå reaktionen, jag hade blivit skogstokig om någon gjorde Theo illa på något vis. Kanske hade man valt att sparka sönder mopeden för han istället för att få ut sina aggressioner då. Jag lider med alla som e involverade, verkligen. Tragiskt är det. Stämningen var inge vidare i Rödeby idag när vi var och hälsade på Maolin o Benniii.

Kommentarer
Postat av: sandra

meeen, stackars theo :S

Postat av: Catrin

heej! hur e de me theo? Hoppas han blir frisk snart, inge kul när dom kräks så!
Tänkte höra me dej, när ni var i varmbadhuset? Hur de var öppet o så? Tänkte ta me mej Thilda nu i veckan:)
Ha d bra..

2007-10-07 @ 16:04:04
URL: http://thildaocatrin.blogg.se
Postat av: Catrin

aha okej, tack så mycke!:)
Ja, hoppas han frisknar till snart, säger som alla andra säger, mycke vätska, men de e ju lättare sagt än gjort känns de som!
Kram! Thilda hälsar

2007-10-07 @ 16:33:18
URL: http://thildaocatrin.blogg.se
Postat av: Therese

Usch och fy den lilla stackaren hoppas verkligen
han blir bättre snart det finns inget värre än att se sin lilla älskling va så dålig. Hoppas det är bra med er annars och att vi kan ses när theo mår bättre. Snart hoppas jag ge han en stor puss och kram från Jonah och mig

2007-10-07 @ 23:49:18
Postat av: Jonna

Therese: Nej det e riktigt jobbigt :( Men vi får hoppas d vänder snart, ska se om han vill äta lite vanlig mat idag. Man känner att man vill ut o hitta på lite saker nu hehe. Hoppas allt e bra med er och att inskolningen kommer gå bra! pussokram från oss

2007-10-08 @ 09:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback