Lite små stolt så

Nu sussar båda mina pojkar gott och jag sitter här ensammen. Är faktiskt lite stolt över mej själv måste jag ju berätta. Micke jobbade i natt och ska jobba i natt också. När jag sover själv har ja alltid lampan i hallen tänd + en i vitrinskåpet i tv rummet. Jag ligger alltid med ansiktet mot dörren och tjuvkikar ibland så det inte står nån och tittar på mej. Men! Igår, då minsann la jag mej med ansiktet ifrån dörren och kände mej helt lugn. Tänkte till och med släcka lampan i hallen men där gick gränsen, det fixade jag inte!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe jaaa Jonna :P Det tar sig ;)

Postat av: Linda

du é duktig vännen...framsteg :)

2007-10-11 @ 21:55:15
URL: http://lindajohansson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback