Jag har

Jag har kommit på att den låten Evelina sjöng igår som egentligen sjungs av Timbaland är GRYM!
Jag har
storstädat.
Jag har fikat med Micke Theo Ida Ebba o Bella på Åhlens.
Jag har gått på stan och köpt bebiskläder (body+2 pack byxor), 3 tröjor och ett par jeans till Theo för endast 365:-. Billigt va? Rea + 10% på hela köpet på HM.
Jag har hittat ett par skita snygga gardiner jag ska köpa, sy och ha i köket.
Jag har träffat Theos nya syssling Adrian som föddes igår. Så liten och söt! Fattar inte att Theo har varit så liten.
Jag har ätit tacos me hela familjen minus Theos morfar som jobbar i helgen.
Jag har busat med Theo och Thilda och gett dom kvällsmat.
Jag har alldeles för mycket att göra för att sitta här o blogga just nu.

Nu börjar det bli dags för nattning av barn här.
Imån blir det varmbadhuset och lite mer intressant bloggning kanske!

Kommentarer
Postat av: fiorella

tack. Ja den är rätt cool :)

Postat av: fiorella

ja vi försökte komma på vad de hette, men vi minns ju fasiken inte.. Minns du?

2007-10-20 @ 21:26:30
URL: http://www.yesfiorella.blogg.se
Postat av: fiorella

jaa, maja-stina känner jag igen. haha, ja jonas glömmer du väl inte. mohahahaha !!! :D Gurkan vet jag att den där pojkflickan kallades för.

2007-10-21 @ 00:06:14
URL: http://www.yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback