Igår

Undra vad som hände igår egentligen, ungefär dubbelt så många som brukar läsa min blogg läste igår. Skoj!
Blev såklart goda kanelbullar igår, på kanelbullens dag. Måste få lov o säga att Shell har dom godaste "köpe-bullarna". Grymt goda!
Theo har klättrat på mej hela morronen, det e värst när vi e ensamma annars e han inte alls mammig. Blev mycket bättre när pappan me steg upp. Nu sover Theo sen ska jag försöka peta i han lite mat om han vill ha, e ju så rädd att han ska spy. Äter jätte lite nu, dricker desto mer i alla fall. Sen blir det en promenad i solen och i eftermiddag kommer Sandra och fikar.


Mina pojkar i varmbadhuset

Kommentarer
Postat av: emmzy

enligt mig är statoilbullarna de godaste.. haha.. de kommer ju iaf från en mack :P hoppas lillkillen är bättre idag!

Postat av: Maria

Hoppas Theo mår bättre!
Trevlig helg!

2007-10-05 @ 20:01:29
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback