Idol - vilket skämt

Idol är ju bokstavligt talt på väg att spåra ur. Evelina är bra, faktiskt! Hon Daniel o Marie ligger (låg) bra till på min lista. Daniel lär ju vinna lätt! Det är ju sjukt att röstningen får gå till så, det säger ju sej själv att det e mest småtjejer som tittar och dom röstar ju såklart på killarna, ja menar Mattias ögon är ju t.ex. inte så svåra att falla för!

Nu har vi precis stigit upp, Theo springer omkring och säger "öh öh öh" o pekar överallt o har sej.
När jag öppnar dörren in till hans rum så brukar han ju skina upp som en sol o titta på mej och dra mej i tröjan och vilja upp. Men idag var det bara "öh öh öh", tittade ut i vardagsrummet och slet sej ur famnen så fort jag tog upp han. Så nu springer han rung här o donar.
Fick nyss göra ett avbrott i skrivandet för jag frågade Theo om vi skulle byta blöja. Han sprang snabbt in på toaletten och jag fick rusa efter för att han inte skulle stoppa ner tv kontrollen i toalett stolen.


Kommentarer
Postat av: emmzy

har utmanat dig i min blogg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback