Huvudvärk och öppna förskolan

Kände redan när vi gick upp i morse att huvudvärken låg och lurade men dum som jag va tog jag inga piller. Har en förmåga att alltid tänka att det går nog över! Men icke, nu är varje fotsteg en plåga. Så jag ska inte ägna så mycket tid åt att blogga utan i stället vila lite på soffan medan Theo sover. Han somnade som en stock efter ett par timmar på öppna förskolan. Kom dit lite efter tio och gick vid halv ett när dom stängde typ. Theo gillade det, han var lite reserverad först men sen lullade han runt o lekte o pulade med alla grejer. Handlade lite på city hallen innan vi körde hem också. Tänkte laga något nytt till middag idag.

Om man skär skinksnitzel i små bitar, steker dom och lite champinjoner också. Blandar till en sås (i stekgrytan där jag steker det andra) och gör det som en "gryta" så att säga. Tror ni det blir gott? Någon som provat? Potatis blir det till. Hoppas det blir smaskens.

I eftermiddag ska vi nog hälsa på Theos farmor och ikväll är det Grey´s anatomy. En bra onsdag, förutom huvudvärken..

Kommentarer
Postat av: sandra

jonny, jag kan ju dona iordning din blogg men du måste bara maila mig lösenrodet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback