Höst depp och ett års kalas

Usch nu känner man att det är höst och det är så grått, mörkt och trist. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Jag kan i alla fall trösta mej med att jag får ha min guldklimp hemma ett tag till, inget jobb än vilket betyder inget dagis heller.

Idag lär man inte hinna tänka på att det är höst resten av dagen. När Theo har vaknat ska vi åka och storhandla. Micke och farbror A är och hämtar Thilda nu och sen kommer mina syskon också hit. Ska laga pizza tänkte vi. Malin ville ses men känner att jag inte riktigt hinner med det idag, så trist när man inte hinner sitta ner o prata något ju! Hoppas de passar henne i morgon istället.

På lördag blir det Markaryd och på söndag ett års kalas. Vart har tiden tagit vägen? Det är först nu tiden har hunnit ikapp mej tror jag, han fyller lixom ett år om en vecka. Det är (ursäkta språket)  helt jävla sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback