Hjääälp!

Theo har fått dagisplats! Som jag har längtat efter att få reda på om vi får någon plats och nu fick vi en, men nu vill jag absolut inte ha någon. Givetvis tackade jag ja, men innerst inne i mamma hjärtat vill jag vara hemma med han lääänge till. Nu fick vi ju plats redan om en månad, precis efter han har fyllt ett. Gissa om tankeverksamheten är på högvarv nu. Hur fasen ska detta gå?? Nej nu jävlar måste han få ett syskon så vi kan va hemma o mysa o busa länge länge till sen!

Så, vad händer nu? Hur ska jag lägga upp strategin? Får jag något jobb? Jag vill inte vara timanställd inom bajsvården. Ska jag fortsätta plocka ut mammadagar fre, lör, sön, mån och ha han på dagis tre dagar i veckan bara? Shit pommes, jag lovar att man kan se hur mitt hjärta flyger ut tre meter utanför huden varje slag nu...


Kan du inte bli såhär liten igen så vi har många månader kvar hemma tillsammans älsklingen?


image86

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vart fick han plats nånstans?

Postat av: Linda

Jonna, de kommer gå bra!
Efter ett tag vänjer du dig :)

2007-10-12 @ 14:34:43
URL: http://lindajohansson86.blogg.se
Postat av: Thessan

Vart fick han plats??
Det kommer gå bra ska du se =) Men det måste vara riktigt jobbigt att lämna sitt allt i andras händer så i början. Man har sett föräldrar som gråtit osv.......Men du kommer klara detta!!!! Bara du blir nöjd med förskolan så går det susen :)

2007-10-12 @ 14:52:28
Postat av: emmzy

Ja, sjukt är det allt.. jodå helt okej med mig. dras med en dryg muskelinflammation och är ständigt trött, annars är allt fint. själv då? när bloggandet sätts igång igen vet jag inte.. för tillfället bara skönt att slippa.. dock kollar jag kommentarer varje dag, så att svara i min blogg går alla tiders :)

2007-10-12 @ 15:16:55
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Anna

ojojoj separationsångest... vill inte ens tänka på den dagen casper ska börja dagis... men det kommer o gå fint serru :) kram

2007-10-12 @ 18:01:01
URL: http://annablogg.blogg.se
Postat av: Catrin

ok...

2007-10-12 @ 22:21:18
URL: http://thildaocatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback