Helt seeg

Varför blir man så trött o slö när man har badat? Jag känner mej helt död och det gjorde nog Theo också för han har sovit i två timmar nu. Alltså lär han vakna alldeles strax.

Fick lite middags inspiration av
Emmzy häromdagen och gjorde lax idag.

Laxfileer med potatis blev det. Såsen gjorde jag på gräddfil, creme fraiche, rödlök, salt, peppar och vitlök.
Kalas gott. Mycket godare med den såsen än med hollandaisås tycker jag allt. Mannen min höll med.

Tycker inte det e helt fel att få lite tips från andra om vad man ska laga till middag faktiskt, ibland tryter fantasin.

Ikväll blir det Ensam mamma söker. Är det något annat bra på TV tro? Jag blir ensammen, pojkarna sover då och den store av dom ska jobba natt.

Kommentarer
Postat av: emmzy

åh det var kul att kunna inspirera lite, och att det blev gott också :P

Postat av: fiorella

tack :) Får testa sen.

joo du måste minnas henne. Det var hon jag kommer ihåg mest. Kortklippt blond .. :) Nej hon har ingen kontakt med honom :D, just därför var det ju så roligt att jag skrev till han på fejsbook. ha ha ha ha ha han måste ju typ bli rädd

2007-10-21 @ 17:48:28
URL: http://www.yesfiorella.blogg.se
Postat av: Maria

Vad fin den "nya" bloggen är! *avundsjuk*
Vi har också ätit lax idag. Gott! Din sås låter mumsig.

2007-10-21 @ 19:27:24
URL: http://www,falco.blogg.se
Postat av: Catrin

Hehe, hoppas hon inte tröttat ut er helt idag! Tänkte, om nu Micke jobbar natt i veckan, om du ville komma in till stan så kunde vi tagis en fika, allihopa? Therese, du o jag, o barnen? Kram

2007-10-21 @ 21:07:11
URL: http://thildaocatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback