Gröna fingrar

Jag har nog dom mest O-gröna fingrarna i världen. Jag kan ta hand barn men jag kan då rakt inte ta hand om blommor. Det är ganska tragiskt. Vad ska jag ha för blommor som i stort sett sköter sej själva? Säg nu inte "plast bollar" för det har jag i tv-rummet och jag har faktiskt hört att man behöver vanliga gröna växter också för att det typ renar luften (!?) eller något i den stilen.

Nej, jag hatar blommor. I alla fall att ta hand om dom, sen kan dom väl va trevliga o titta på så länge dom e vid liv.

Kommentarer
Postat av: sandra

mamma har tjatat på mig länge om att jag ska skaffa mig orkideer, eftersom mina blommor också av någon konstig anledning bara dör. Där för har jag bara gröna växter hemma, men hör och häpna så var jag och köpte blomfankerna och peppar peppar, så lever dom än :)

Postat av: Lina

Hej
Det är jättemånga som frågat så jag gör det tyvär inte gratis numera. 100 kr kostar det o då ändrar ja allt du vill och jag lägger in den åt dig om så önskas.

Det tar ändå en massa tid. Det är en hel del man måste pilla med. Återkom om du är intresserad. Eller återkom om du bara vill läsa min blogg :) Nu ska ja läsa lite i din blogg.

Hur gammal e din son ?

kram Lina

2007-10-16 @ 06:56:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Thessan

Haha jag e preeecis likadan :P

2007-10-16 @ 10:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback