Friska?

Jag fick tydligen bara en såndär endagars sjuka, har ju dock gått o kännt mej småkonstig ett bra tag. Theo är också bättre. Det går framåt med maten idag har han fått i sej en deciliter gröt vid tre tillfällen. Ska vänta med att ge vanlig mat tills imån tänkte jag. Så nu är vi nog fit for fight snart igen.
Hoppas därför att denna vecka ska bli som tänkt vilket innebär bad på onsdag, sång på torsdag och bvc-föräldra gruppen på torsdag. Träffa Ida nån dag och sen fest i helgen hos Idahoo. Både jag o Micke ska dit och Theo ska sova hos sin mormor o morfar. Det va längesen han gjorde det nu så hoppas det ska gå bra, men det gör det alldeles säkert. Ska bli riktigt kul o festa till det. Sist jag va ute var den 7 juli, däremot har det ju druckits alkohol efter det ändå. Finns ju ett liv utanför "krogen" också!

Kommentarer
Postat av: sandra

vad skänt att han kan behålla maten :) Vi ses på lördag! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback