Från arla till tio

Igår somnade jag som en stock innan klockan va tio ens, o jag som hade tänkt se prison break. Hade nog inte vågat se det och sova ensam sen ändå.
Theo bestämde sej för att vakna tio i sex idag och ville inte somna om mer, hans mamma blev inte så jätte lycklig men var evigt tacksam att hon somnade i tid igår. Efter han åt gröt vid nio så gick vi ut i lekparken en stund tills jag höll på att frysa ihjäl. När vi kom in igen fick Theo sin "tutte o snutte" och jag frågade om han ville nana. Så pekade han på sängen och jag la ner honom. Han gosade in sej i kudden och somnade på två röda. Han e så söööt!

Kommentarer
Postat av: Anna

jo, det finns på hemnet. kolla på viby o sen är det ett rött hus med svarta knutar....

Postat av: Maria

Tjenixen! Vilken sötnos som somnar så frivilligt! han är för go :-) Det var superfint väder i Falun, tack och lov ingen snö. Vi ses på fredag!/Maria

2007-10-23 @ 14:23:29
URL: http://www.falco.blogg.se
Postat av: Catrin

Nej absolut inte, kan man vara hemma så ska man ju vara de så länge de bara går! Tycker jag iaf!:)

2007-10-23 @ 16:10:02
URL: http://thildaocatrin.blogg.se
Postat av: Lina

Hey! Ninni är snart 10 månader.Tänk vad tiden gått snabbt! :)

Beror lite på när Ninni får dagisplats, och vart, men har sökt till första februari. Då är Ninni ett år och 2 veckor, ca.

Ångest. Vill inte, precis som du, att dom ska börja FÖR tidigt heller. Samtidigt som dagarna för en själv helst inte ska ta slut helt.. *dilemma*

Hur gammal e er lillkille då ? *nyfiken* Vart jobbar du ?

//*Lina

2007-10-23 @ 16:30:46
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback