En fixar dag

I går kväll bakade jag kärleksmums, gott gott. Theos mormor o morfar kom o fikade lite med oss på kvällen. Morfar har jobbat en lång vecka nu så då kommer han oftast förbi o busar med Theo innan han kör hem till sitt.
Idag hoppas jag på o få komma utanför dörren lite mer än igår. Theo är ju fortfarande dålig så han håller vi inne för att vara på den säkra sidan. Han brukar bli frisk fort eftersom han sover mycket o håller sej relativt lugn när han är sjuk. I natt sov han hela natten vilket var dö skönt. Vi har haft tur med vår lille fis vi.

När Theo vaknat ska vi äta frukost hos hans mormor o morfar sen ska lill fisen få vara där en stund eftersom mamman o pappan har lite att fixa idag. Har skjutit på allt hela veckan känns det som.
Ska hämta ny bankdosa, lämna in min telefon, köpa skor, köpa födelsedags presenter till Theo m.m.
Så för att bespara Theo allt farande ut och in i bilen får han busa med dom andra istället.

Förmodligen blir det ingen träff med föräldragruppen för vår del imån, man vill ju inte smitta dom andra kidsen :(



När man säger till Theo att man ska gå ut blir han som tokig o brukar hämta sina skor. Men när man väl kommer med jackan mot han så pyser han gärna iväg o gömmer sej...
image97

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas han kryar på sig snabbt lille plutten! kram

Postat av: Maria

Usch vad tråkigt om ni inte kan komma imorgon :-( Nu ska jag gå och sova. Hanna vaknade 04.20 igår och 05.20 imorse... Hur pigg och glad som helst! Jag kan säga att jag inte var lika pigg och glad.

2007-10-25 @ 20:01:48
URL: http://www.falco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback