Dom glada dagarna

Har haft en jätte bra dag idag förutom att Theo spytt lika mycket ytterligare än gång. Inte nog med att han redan förlorat massa av det han fått i sig så får han nu gå på "välling diet". Får ge han 90 ml välling max vid varje tillfälle. Ingen fast föda. Har gett varannan timme i eftermiddag eftersom han håller igång mycket och gör av med en massa energi. Han är ju ingen liten tjockis precis så han får inte gå ner en massa. Hoppas det blir bättre annars blir det ett samtal till barn avd i helgen eftersom det verkar vara dom enda vettiga. Och det finns väl nån som har helg jour där.
Sandra gjorde ju min dag idag, jätte trevligt o ses verkligen! Blev ju rörd när man läste hennes blogg ikväll.

Nu blir det  popcorn och criminal minds.

Seriöst, erkänn att ni som inte känner mej tror jag e värsta monstret!? Jag äter alltid massa skräp.
Gott e det! Skönt att slippa bry sej om vikten eftersom det inte fastnar på mej ändå!

Fan vad bra jag har det. Nej, jag är inte schitsofren, vissa dagar är jag nere precis som alla andra och skriver då om det. Men jag lever ju livets glada dagar, har en underbar familj och underbara vänner omkring mej. Faktiskt så älskar jag livet! Man ska inte vara så bitter, always look at the bright side of life..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback