Det blir aldrig som man tänkt sej

Jag tänkte att min kväll skulle se ut såhär: Natta Theo 19.20 med välling o mys. Lägga mej på soffan och kolla på sjukhuset och bara slappa.
Min kväll blev såhär: Satt i soffan med Theo ett tag och gav han välling 19.20. Han åt halva flaskan, somnade, vaknade lika fort igen, spydde en sån kaskad rakt ut på hela golvet. Gjorde likadant innan idag och även i måndags kväll. Såå, nu var det bara att hoppa in på toa och försöka undvika all spy på golvet. Satte han på skötbordet och han spydde rakt ut igen genom både näsa och mun. Visste inte var jag skulle börja.

Duschade av oss och fixade ny pyjamas, filt och tutte. Satte oss i soffan och kollade det sista på sjukhuset. Theo somnade och så var det bara att sätta igång och städa. Tömma det som var tvättat i maskinen och in med nytt. Inte så mysig kväll alltså. Stackars min prins.

Allt detta e dom jävla kärringarna på BVC´s fel. Nämnde ju att jag skulle få ny välling till han. Den var till för barn med sura tarmar. Alltså lurade dietisten mej, dom på bvc hade ingen aning om vad det var dom skrev ut och dom på apoteket sa inte heller något om det. Jävla sjukvård alltså! Tur att dom på barn stoppade det hela i alla fall. Så nu är vi tillbaka på den vanliga nutramigen och hoppas allt ska bli bra.

Kommentarer
Postat av: fiorella

ush.. det där låter jobbigt :( stackarn.
blir väl kanske lite bilder när allt är iordning, den som lever får se :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback