Blodblåsa

Jag tror aldrig jag har haft en blodblåsa förut men för tre veckor sen fick jag en och igår fick jag en till. Första gången klämde jag med när jag skulle knäppa fast Theo i bilstolen och igår klämde jag mej i grinden på ÖF.
Otäckt faktiskt!

Nu har Theo sovit middag och vi ska strax klä på oss och gå till öppna förskolan. I eftermiddag skulle vi visst få besök av Theos faster och kusin och så kommer hans syster yster också. Härligt att vädret e så fint så kan vi gå ut o busa allihopa. Det blir kul!


3 fina bilder på ögonstenen, tagna i somras.

image91

image92

image93

Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha diggar lätt den bilden när han sitter i vasken :P Roligt att leka med vatten va?? :)

2007-10-18 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback