Varför alltid denna dator?

Har en förmåga att alltid spendera all min lediga tid vid denna datorn. Varför? Vad gör alla andra som inte sitter vid datorn? Om jag inte sitter här så vandrar jag bara fram o tillbaka i lägenheten o blir superrastlös. Blir ju visserligen att man plockar lite med allt möjligt som man vandrar förbi.

Nu ska jag ta o göra mej i ordning i alla fall. Sen ska jag slå in ett paket som ska skickas, tradera ni vet. Det är riktigt kul ju. Men numera lägger jag bara ut grejer som man vet att man får lite pengar för också. Inte typ ett linne som man får 10 kr för. Men visst, många bäckar små.
Ja sen blir det ner till affären och skicka paketet och vidare till staden för presentköp och sen till Ödebyn på tacos-idol-födelsedags-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback