Underbart vinter väder

Väntar på den morgonen man får se en massa snö utanför fönstret när man drar upp persiennerna.
När kommer den dagen egentligen? Vill ha snö. Vill åka pulka med Theo.

Tror minsann att vi ska ta oss en morgon promenad snart. Vi har precis ätit frukost nu så då är Theo mätt och nöjd och vill förhoppningsvis sitta snällt i vagnen. Innan frukosten dammsugade jag, det såg förjävligt ut innanför dörren. Måste införskaffa mej en ny dörrmatta.

Någon som har ett bra förslag på någon praktisk, snygg och bra dörrmatta?


image142
Denna hade troligen passat mej utmärkt, glömsk som man e.

Kommentarer
Postat av: fiorella

Mario och Åhlens har fina dörrmattor.
Jaså? Top model är mitt favoritprogram efter Bonde. :)
Hihi japp jag är inne i en sån period nu.. men innerst inne så vill jag inte ha nu :)

Postat av: Anna & Emma

Hej Jonna!
Jag sitter och roar mig med att kolla på inreda.com(en väldigt kul sida med massor av prylar)
Måste ta tag och inreda vårt hus!!!

Hittade en kul dörrmatta under mattor. En svart med texten "oh my cat!!"

2007-11-16 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback