Tröttare än tröttast

Det är riktigt illa när man håller på att somna på soffan tjugo i nio. Skärpning Jonna.
Måste vara höstmörkret som börjar sätta sina spår på hjärna och sinne.
Jag brukar inte vara speciellt trött av mej men senaste veckan har varit grym. Vet i tusan vad det är
frågan om. Får nog börja knapra järn tabletter.

Godis och Deal or no deal, sen blir det A good girl på fyran eller vilken kanal det nu va.

Jag höll just på o trilla ur soffan. Martin Timell sa Hoppsan Kerstin. Jag trodde verkligen det var något
internt i vårt gamla gäng. Men jag är väl för blåögd för att inse att det var fånigt att tro något sådant.

Kommentarer
Postat av: fiorella

jodå jag ska inte klaga. Haha.. videoblogga så fort jag har fantasi. tyvärr så är det inte oftare än vad jag redan videoblogga..Kan inte du med videoblogga? Kul att se Theo´s framsteg.

Postat av: sandra

HAHA!! det trodde jag också var något internt.. jag använder meningen inprincip varje dag :)

2007-11-18 @ 09:57:18
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: emmzy

haha jag trodde inte heller att det var rikskänt :)

2007-11-18 @ 13:03:47
URL: http://emmzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback