Städning, kärlek och storhandling

Idag på förmiddagen tog jag mej en tupplur faktiskt. Riktigt skönt, va helt slut för jag kunde inte sova igår och Theo vaknade tjugo över sex idag. När jag vaknade efter en timmes förmiddags sovning så hade Micke dammat och städat toaletten. Så härligt med nystädat. Så fort Theo sovit middag drog vi fram dammsugaren också. Theo är inte rädd för den tack och lov, men nu är ju snarare problemet att han helst ska dammsuga själv. Sötlöken.




I eftermiddags åkte Theo och jag och storhandlade. Klockan var väl lite efter fyra. När klockan var nästan halv sex hade vi 69 varor i vagnen. Om vi fick avstämning? Ja givetvis. Men det gick bra. Jag är tacksam att jag hade två stycken rabatt kuponger på 50 kr styck för det blev inget billigt kalas.

Och på tal om kärlek. Igår kväll när Micke kom hem från jobbet så vaknade Theo till och gnällde lite. Micke och jag sprang (ordagrant) och slogs om att få trösta. Det kallar jag kärlek det! (Micke vann.)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag brukar dammsuga om Hanna är lite gnällig, för hon tycker att det är sååå spännande! Men jag får ha koll på vad hon gör bakom min rygg. En gång kom jag på henne med att sitta och bita i sladden när dammsugaren var igång! Just nu ligger hon och sover. Ska leta mina nycklar. har INGEN aning om var de är!

Postat av: Lina

Hej!
Jasså? Va skoj. Bastasjö verkar vara ett kalasbra dagis, speciellt med den fina naturen. Söt han e, er lilla Theo. Hur gammal är han? :)

2007-11-29 @ 11:19:33
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: fiorella

Haha ja, jag gick faktiskt och kikade lite efter Fresco när vi var på Sture men kunde inte finna det. Hade velat se vad det var för plejs. Säkert ett skabbigt plejs med en massa bakåtslick. Urrk ! Hur är det?

2007-11-29 @ 11:25:05
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback