Söndagar i all ära

Sitter här och spelar yatzy på King och väntar på att min pappa ska ringa och säga att Theo har vaknat. Då ska jag nog ta en uppfriskande promenad ner till dom och pussa på min prins.
Mår förhållandevis bra idag, sen om det beror på "brustabletten-som-inte-gör-dej-bakfull" eller att jag inte drack så mycket efter klockan ett det vet jag inte.
Var ju som sagt fest igår, hos Therese och Henke. Hade riktigt jävla roligt rent ut sagt. Gick ut en runda och allihopa hamnade på Piraten. Säga vad man vill om Piraten men igår var det kul i alla fall.
När klockan blev tre begav vi oss tillbaka och hade lite efterfest. Dyngsura i regnet och glada i hatten!
Klockan fem kom äntligen taxin, sen var det rätt skönt att bara stupa i sängen!
Förhoppningsvis så kommer det lite bilder sen ska bara ordna fram dom först eftersom jag själv glömde kameran, som vanligt.

Eftermiddagen blir mysig med bus mys och en långpromenad. Förhoppningvis någon god mat och en film ikväll. Precis så som söndagar ska vara.

Kommentarer
Postat av: katta

hade me riktigt roligt igår! fan va kul o träffa dej! :) puss

2007-11-25 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback