Sömn problem

Theo somnade för tjugo minuter sen typ, lite sent tycker jag allt. Senaste dagarna har han varit helt speedad på kvällarna. Det spelar ingen roll om han bara sover en timme på dagen för man får bokstavlig talat tvinga han i säng ändå om klockan är halv nio. Idag fick han somna i vår säng bredvid sin mamma bara för att det skulle gå lite fortare. Han var alldeles för arg för att ligga i sin egen säng och somna själv.

Nu ska jag och mannen min äta knäckebröd och dricka thé, sen ska han iväg och jobba.
Grey´s anatomy strax också, härligt härligt!

Detta e Theo´s nya favorit min.

image153

image154

Kommentarer
Postat av: Therese

gud så söt han är!! hoppas ni kommer på lördag både på dagen och kvällen!! sov gott nu ska jag hoppa i säng och vara duktig för en gång skull att lägga mig tidigt.

Postat av: Therese

fått jobb idag oxå så imon bär det av ut i arbetslivet igen. lite skrämmande faktiskt men ska bli kul.

2007-11-21 @ 22:20:21
URL: http://theresejonah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback