Snart jul

Kollade ut en jul utstyrsel till Theo idag, han ska såklart inte vara som alla andra utan ha det där lilla extra! Tror han kommer bli hur fin som helst min lille prins. Har även funderat över det där med julkalender med presenter, tror det får vänta något år. Känns som att jag tycker det är roligare än han.
Däremot skulle jag kunna få en sån julkalender tycker jag. Jag vill ha massa små saker och det passar ju bra då. Typ en sån där man skivar ägg i, en slickepott och en potatis sticka (blev inspirerad av Malin).
Eftersom julen närmar sej med storm steg hade det känts bra om vi hade bestämt hur vi ska fira julen, har lagt fram ett förslag till Micke men har inte fått så mycket respons. Det får nog bli kvällens samtals ämne.

Det är inte bara julen som närmar sej med stormsteg utan även vår tripp till Malmö. Längtar!

Nu ska jag hoppa i sängen med min man. Det lät ju något det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback