Slut för idag

Känns som att det är dags att gå och lägga sej nu. Man är ju inte bortskämd med sovmorgon varje dag. Lovade mej själv att jag skulle sova vid elva idag men det höll jag inte ser jag nu. Har suttit och spelat något ordspel på www.king.com. Då rusar tiden iväg vill jag lova.

Är nöjd med dagen, har fått mysa med en liten bebis vilket inte är helt fel. Däremot blir man ju så sugen på en liten till, livsfarligt! Jag har fått ha båda mina älsklingar hemma hela dagen, däremot får jag sova själv. Tyvärr kan man inte få allt man vill här i världen. Vi har handlat så det blev popcorn och cola till Grey´s anatomy. Annars hade jag fått nöja mej med godis och sockerdricka.

Theo har gjort med nöjd, glad och lycklig precis som de flesta andra dagar genom att bara finnas till.
Genom sitt fina leende, sitt goa skratt, sitt roliga sätt att prata och uttrycka sig och hans underbara kramar och pussar.


image126

Tiger fick också en go kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback