Öppen förskola och tid för sej själv

Kom inte upp förrän klockan åtta idag och kom därför inte till Öppna förskolan förrän klockan var tio.
Det är nämligen så att Theo accepterar inte att jag äter frukost i lugn och ro, Theo tycker att min plattång är jättekul att leka med så det är ett helt projekt att bara få ha den ifred, Theo tycker det är kul att leka med vatten och då även vattnet i toalett stolen så det sysselsätter han sej gärna med när jag sminkar mej.
Ni kanske förstår varför det tar 2 timmar i stället för typ 1 timme om man är själv.

I eftermiddag ska nog Micke och Theo till Hasslö för att umgås lite med farfar. Fick tillbaka vår bil igår också så nu är den nylackad och fin, ska bara på med lite kofångare och vinterdäck. Så jag gissar att han ska pula lite med bilen medan Theo busar med sin farfar.
Själv ska jag nog ta en runda in till stan för att köpa present till Malin innan jag kör upp till henne. Först ska jag göra mej i ordning i lugn och ro med hög musik och bara slappa! Okej, måste nog städa lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback