Ögoninflammation (?) och promenad

Vaknade av att Theo skrek idag vilket han inte brukar göra. När jag kom in till han så stod han upp med huvudet rätt in i väggen uppe i hörnan. Ögonen var alldeles geggiga så han kunde inte öppna dom. Stackaren. Har varit så lite till och från ett par dagar nu fast inte så mycket. Antingen är det väl ögoninflammation eller så har förkyldningen helt enkelt satt sej på ögonen så tårkanalerna blir trånga eller hur det nu va.

Theo somnade om efter han fått välling innan och sover fortfarande. Jag kunde däremot inte somna om, trots att jag låg vaken till halv ett nästan.
När han har vaknat och han har fått leka lite ska vi äta frukost och göra oss i ordning sen blir det en långpromenad. Om det inte blåser så mycket, för det är nog inte så bra för hans ögon. Vill bara komma ut lite så hans pappa får sova ifred, man känner sej bara ivägen här hemma när man får försöka vara så tyst som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Therese

ha ha syns det eller. ja jag satt och trixade lite så vi får se hur slutresultatet blir


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback