Nötternas afton

Köpte lite goda nötter innan när jag var på Ica för att hämta ut ett paket. Så ikväll blir det nöt afton med lite Idol tittande och såklart Criminal minds. Jag vet inte, men det känns inte som att Idol är så roligt längre. Dom tidigare åren har man ju lixom inte kunnat missa ett avsnitt men nu blir det snarare att man sätter på TVn och av en slump så råkar det vara just Idol.

Theo somnade precis som en stock. Sover inte han gott i natt så heter jag Arne Weise. Så som han hållt igång hela dagen och bara sovit i knappt en timme. Inte en gång har han gnällt utan bara varit nöjd med tillvaron. Oftast så är han ju faktiskt det som tur väl är.

Så nu är det dags att mysa mysa mysa! Kvällarna är lixom heliga på något vis nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: emmzy

Ja jag är ordmärkare, eftersom jag hakar upp mig i en text varje gång en särskrivning uppenbarar sig. Idag tänkte jag att jag kunde ge dig lite coaching ;) Och jo, låtsasshopping och låtsas-shopping fungerar båda två och det sistnämnda fungerar bra eftersom de två orden börjar/slutar med samma bokstav :) Inte min tanke att vara elak ordpolis, trots att jag själv förstår att det uppfattades så, så jag slutar upp genast :) jag hoppas ni har en bra helg! Heja amanda ;P

Postat av: Catrin

Tack för en mysig dag!:) natti natt

2007-11-17 @ 00:26:08
URL: http://thildaocatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback