Lyxfällan i all ära

Jag gillar verkligen Lyxfällan. Dels för att det är det bästa som sänds på torsdagar och dels för att man alltid får sej en tankeställare själv på hur man kan förbättra sin ekonomi. Idag fick en ensamstående mamma, som hade satt sej rejält i skiten, hjälp. Visst, dom löste hennes månadsbudget så att det skulle gå ihop sej. Men vilka sjuhelvetes räntesmällar hon lär få sen nu när hon bytte från swedbank (!?) till Bluestep. Ibland tror jag att dom hjälper folk att ta sej igenom alla räkningar, skulder och allt vad det nu är. Sen hur konsekvenserna blir i framtiden av deras lösningar det skiter dom totalt i!

Kommentarer
Postat av: catrin

hehe okej.. ville bara fråga iaf...:)

Aha okej, men de e juh ett dagis iaf hehe! Man får se de positiva i de:)
Japp, hon gör framsteg iaf, men så fort jag visade mig på dagis så var de "tuuuuuutten" "fiiiilteén" hehe.. men ska jobba på detta nu tänkte jag!

Postat av: Lina

hehe precis. En fördel om man hör vad dom säger :P Ska ni hitta på i helgen då ? Nåt skojsigt?

ha de bäst!

2007-11-30 @ 08:11:40
URL: http://ninninusens.blogg.se
Postat av: Tessan

Japp håller helt med dig om lyxfällan!!!

2007-11-30 @ 08:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback