Luncha på stan

Idag gick vi upp vid åtta vilket jag tycker är alldeles lagom. När man är ensam hemma med Theo så tar ju som sagt allting lite längre tid. Så nu har vi båda ätit frukost, jag har sminkat mej, Theo har fått kläder på sej och blivit smörjd och allt det dära.

Vid halv tolv ska vi möta Ida i stan för att gå och äta lunch. Ska även passa på att köpa en present i leksaksaffären. Vi ska ha ett års kalas för alla pluttarna i föräldra gruppen på onsdag och då ska alla köpa en present var så byter vi. Så som man gjorde i skolan när man var liten.

Har tänkt på en sak. Finns det ingen julkalender med grejer i alla luckor istället för godis. Små leksaker eller så.
Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, jag hade tänkt köpa en sån som man kan knyta fast egan små paket på, om du förstår vad jag menar. Känns inte så kul att öppna alla luckorna med godis på lördagen lixom =)

2007-11-12 @ 10:59:44
Postat av: emmzy

Jadå helgen har varit supertrevlig. för er del också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback