Lång söndag och tradera

Vilken lång dag det har varit idag, men den börjar lida mot sitt slut nu äntligen. Har inte gjort speciellt mycket.
Varit ute i det fins vädret och firat pappa och morfar på fars dag. Grillade lite gott och åt lite prinsess tårta.
Just nu kollar vi på Van veteren, den e rätt bra faktiskt men har sett den innan.
Däremot kan jag rekomerndera Good luck Chuck. Kollade på den igår och den var lätt den roligaste filmen jag sett på länge.

Vann just en auktion på tradera nu. Första gången jag lägger bud där överhuvudtaget faktiskt. Men det var inte till mej själv, det var en emmaljunga mjuklift till en god vän.
Ska nog lägga ut Theos po.p fleece som han hade i våras. Känner jag mej själv rätt så kommer jag inte använda samma kläder till nästa barn ändå. Dessutom köpte jag den när det va halva priset så då har man god chans att tjäna sej en bra slant på det.
För en sak har jag lärt mej och det är att man bara ska lägga ut en sak i taget. Och helst något som ger lite pengar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback