Kalla fakta och mitt lilla monster

Theo har verkligen börjat få en egen vilja och gör allt han inte får. Min bebis har blivit ett monster. Nej så illa är det inte. Ser det som ett positivt tecken på att han utvecklas som han ska. Han klättrar och kryper på, under och över allt. Bygger sina egna små hinderbanor genom att flytta runt på stolar och grejer. Behöver nog inte oroa mej att han får damp i alla fall för han har klarat alla kriterier. Började krypa ordentligt innan han började gå, går på hela foten (inte på tå) och kryper som sagt både under och över saker och ting.

Nu ska jag kolla på Kalla fakta som ikväll ska handla om Rödeby mordet vilket intresserar mej.
Det känns fortfarande väldigt overkligt att sånt ens kan/får hända.
Mi Ridell uttryckte sej bra (läs BLT). "Att mobba någon är självklart inte tillåtet men att skjuta någon till döds är absolut inte försvarbart". Ja något i stil med det sa hon, kanske inte ordagrant men innebörden är densamma.

Kommentarer
Postat av: katta

usch d där som hände i rödeby e fan otäckt!! nja bra o bra e väl att ta i men d funkar, jag
lever iaf :)träffas ngn dag då?

2007-11-01 @ 21:08:12
Postat av: Anna

så om man har ett barn som inte kryper eller som går på tå så kan de va tecken på damp då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback