Kalas dag 1 över

Nu är vi hemma igen efter en lång dag. Vi skulle åka vid tio idag och dagen började med att vi vaknade 9.07 och jag undrade varför allt i världen varför inte min "väckarklocka" Theo hade väckt mej tidigare. Men för det första så var det skönt att få sova länge och för det andra så hann vi komma iväg till 20 över tio så det gjorde inte så mycket. Vi har ätit god mat på restaurang och gott fika hemma hos mormor. Det var vi tre och resten av min familj, min morbror med familj, min morbrors frus föräldrar och så min mormor o morfar. Har haft jätte trevligt och Theo tyckte det var så kul att leka med min kusin Hannah. Bilder kommer senare!

Theo tyckte det var jätte kul att komma hem nu såklart, han har varit vaken hela vägen hem (18 mil) och har varit så duktig så. Hoppas han somnar snart så det inte blir allt för sent. I morgon är det kalas nummer två, ett års kalas för min älskade Theo! Säger som jag sagt så många gånger innan - ETT ÅR, HELT SJUKT.

Kommentarer
Postat av: Anna

tackar! hopas ju verkligen det blir vårt...

Postat av: fiorella

haha nä det har jag missat :D
Undrar hur det gick för lenita o mattias. Mattias var ju såååå söt tycker jag. Verkar så skön :).
Susanne ville nog bara vara med i tv är jag rädd för

2007-11-05 @ 11:37:29
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback