James Blunt och Tommy

Sitter och lyssnar på James Blunts skiva, inte den nya utan den förra. Älskar verkligen den!
Har haft en spännande morgon. Skulle ge oss iväg till Öppna förskolan innan och när jag kom ut insåg jag att det var is gata. Spännande när man måste gå ner för en lång backe för att ta sej hemifrån. Efter mycket om och men kom jag i alla fall ner med mina hala stövlar halkandes med en vagn framför mej. Är tacksam att man stod på benen kan jag säga. När jag väl kom till ÖF så visade det sej vara stängt på förmiddagen, varför vet jag inte. Däremot öppnar det halv ett så då ska vi dit istället. Så nu sover Theo och jag fikar på rulltårta som jag bakade igår kväll.

Pga mitt sko val så orkade jag inte gå någon lång runda innan men det blev i alla fall en runda till affären och lite så. Sen när vi skulle hem igen så hade dom saltat och sandat backen. Tur det HS städ annars hade jag gett er dåligt rykte här. Så de så!

Detta kan få vem som helst att skratta hur arg, sur, ledsen eller vad man nu än är. Vet att det är gammalt och alla har förmodligen sett det men tycker bara det är så himla kul.


Kommentarer
Postat av: fiorella

alltså han är så jävla ful så det är sorgligt :D

Postat av: Emmzy

ja de är supersnygga faktiskt, men som sagt, man ska hitta en till normalt pris också.. Hittade en för 199 på halens webshop som jag tyckte var snygg, blev inte lite irriterad när minsta köp är 200 kronor, jag ville ju inte ha något annat.. skitstörigt.. haha

2007-11-13 @ 12:50:01
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Anna

sjukt roligt... han måste ha världens största mun!

2007-11-14 @ 14:19:26
URL: http://annablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback