Ingen lugn och ro och argbiggan

Har precis kommit hem från en runda på stan, lunch o massa prat o skratt. Så som det brukar bli!
Det blir ju inte precis några lugna fikor när Theo är med, som tur väl va så fick han en tallrik majs så då höll han sej lugn en liten stund. Han ville minsann inte äta lunch. Provade efter en stund att ge han maten men då var den kall. Men gissa vem som ville äta då? Jo då dög det minsann. Va likadant häromdagen så min teori är att Theo gillar kall mat helt enkelt.

Vi satt inne i "lekrummet", som några tanter kallade det, på 3G och efter mycket spring efter lillemannen så stängde vi dörrarna och satt där inne ensamma o mös. Efter ett tag kom en argbigga till servitris och kastade upp dörrarna och flög genom rummet som en drake med svarta ögon.
Man kan ju i alla fall säga "Ursäkta men dom här dörrarna får inte vara stängda" om det nu ska va på det viset.

Kommentarer
Postat av: emmzy

Ja jag vet vilken du menar och de är supersnygga tycker jag. Däremot är vårt kök ganska litet och jag tror den hade blivit för stor där.. Vill ha en relativt liten, eller iaf inte så mastig.. kan tänka mig en sån där med 3-4 lampor på rad om du förstår vad jag menar? Men tack för tipset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback