Hypokondiker?

Jag mår fortfarande förbannat illa till och från. Micke och Theo har åkt till en kompis för att kika på hans lilla hundvalp och umgås. Skönt att bara få vila sej lite. Sov nästan två timmar innan också, riktigt skönt.
Verkar ju i alla fall inte som att det kommer bli någon riktig maginfluensa av detta, då borde det ju ha brytit ut nu?
Men hallå, så hypokondrisk kan jag ju inte vara så att jag mår såhär dåligt, så länge, utan att jag egentligen gör det på riktigt!? Det verkar ju fullkomligt galet.

Kommentarer
Postat av: Catrin

japp, de kan man ju, får kolla upp detta:)

Postat av: Therese

ja det
är lite galet men jag har mått illa hela dagen jag oxå och känt mig skitdålig.tack för sms:et har inte orkat skriva tack till alla som skickat bara. Hoppas inte du blir sjuk nu då. Men e micke bra nu då?? det gick över fort tack och lov i så fall. vi kan väl höras imon. ni kommer väl på lördag kl 2 och fikar lite och e ni sugna så e det fest på kvällen.

2007-11-20 @ 23:35:45
URL: http://theresejonah.blogg.se
Postat av: Anna

jag fick maginfluensa efter att vi hade träffats.... kanske har du fått en lindrig? micke hade väl det också eller? kram

2007-11-22 @ 10:28:19
URL: http://annablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback